jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

rörig....

Publicerad 2013-05-09 08:57:43 i Allmänt

har icke skrivit nu på ett tag igen. är tyvärr inne i en redig svacka...utan att gå in på för mångas detaljer. jag har valt att hålla mig till att njuta av det fina vädret, umgås med barnen och försökt få tankarna i form igen vilket inte är det lättaste...har massor som behöver göras både i hushållet och runt omkring med en del arbete som behöver komma igång, körkortsförberedelser och mycket mera. Är bara så trött mentalt mitt allt med och vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja. önskar att dygnet hade flera timmar och att jag hade lite mera orka i kropp och själ. tur att jag har två bloggar som jag hämtar glädje inspiration och mera från. det är ju självklart godingarna Magdalena Graaf och Mona på Monas universum. bara älskar dessa brudar! längtar till Maggans bok kommer ut :) den kommer inhandlas direkt alltså.
NU måste jag börja köra igång här med så man både kommer någon vart samt kommer ut ett tag innan gubben sedan börjar jobba efter lunch. Måste först bara lyckas väcka honom också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela