jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

:D

Publicerad 2013-02-07 11:13:19 i Allmänt

sitter och dricker min första kopp kaffe för denna dag. satt verkligen inte fel nu efter att ha lämnat flickorna på dagis, sedan traskade jag och Oscar vidare till affären, hem och så ut o kissa halta "lotta" japp det stämmer hon har gnagt på en trampdyna igen. som tur är hann det upptäckas innan det gick för långt. Självklart är ju kraken öm och haltar när hon gnagt bort en del av trampdynan.men det är ju inte "sårigt" på det sättet som hon blev allt saltet förra året.
Dagarna har gått i här ett tag med besök, dagis, frissan för mig i tisdags, packat och rensat. hehe inte sällan man "bara" sitter om man säger så och sitter man något är det för ett kortare tag. ;)
Ska faktiskt påbörja att greja lite i förrådet här hemma nu så får man en del både rensat och påbörja att packa ner en del man har där som inte kommer användas innan flytten. helt otroligt exakt 3 veckor från idag. bye bye lägenhet och alla platen arbetare... hej huset och tomten :) ska bli underbart. och räkna med grillaningar hos oss sen ;)
nej nu är det bäst jag börjar sätta fart här så jag kommer någon vart innan det blir gymmet sen idag.
kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela