jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

trevlig gårdag :)

Publicerad 2012-05-08 07:46:26 i Allmänt

igår var vi hos svärmor som fyllde år, var lika treligt som det alltid är :) blev bara lite paff på vägen dit för det bukar alltid vara varmare där och knapp blåsa men igår tvärtom. Här inne i stan sken solen för fullt, skönt och ingen direkt blåst. kommer ut till västanvik och där både blåste det kallt och precis grått på himlen, ingen sol där men det hindrade en inte var ute en stund med barnen och vovven sedan gick vi in och fika och myste lite. flickorna gick ut med pappsen, vovven och farmor efter fikat med. jag höll mig inne då faktiskt då jag enbart hade linne på mig så jag satt med Oscar och götta mig lite vilket var ren tur det då han blev kvar där till i eftermiddag :P han vet precis hur han ska flörta in sig hos farmor hehe. kvällen här hemma sen blev lugn, flickorna somna ej långt efter att vi kommmi hem och en annan jobba med hemsidan ett tag. sedan blev det lite god mat gubben slängt ihop under tiden och tv tittande. Var så lugnt och skönt. Nu är det ny dag med nya tag, hoppas bara att jag får besked om mitt sökta jobb i sommar med. hoppas hoppas. men det återstår att se. Nu måste jag se t och få i mig lite frukost här. ha en trevlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela