jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

ingen bra helg...

Publicerad 2012-05-20 08:39:13 i Allmänt

denna helg har hittills bara vara bläh i mildare ordform, för tillfället känns det inte som att denna dag kommer bli mycket bättre heller. Får väl se hur det blir, väntar iaf på besked när det gäller en crosstraineer. hoppas innerligt att den finns kvar och så får jag väl "fjäska" lite för gubben min så han hämtar den åt mig. Blir lite svårt för mig att ta mig t Mjölby :P känner inte direkt för att cykla den sträckan och crosstraineen skulle jag ju ändå inte kunnat få med mig tillbaka sen. haha det har varit så mkt nu ett tag som påminner om både gamla dåliga saker, som gjort mig så trött mentalt då en annan försöker planera framåt med när det gäller jobb biten. är så trött och har så ont i magen ca en halv dag innan det börjar släppa så igår tog jag tyvärr ytterligare ett beslut som behövdes inte ett dugg kul men vad ska jag göra då?? jag går ju bara o mår dåligt sen, och det får vara bra med såna perioder nu min familj ska inte behöva bli lidandes på ngt sätt bara för att en del på min sida ska (ursäkta ordvalet) fucka till det. Nej idag är det sista dagen jag får känna mig såhär från senast! i morgon blir det andra nya glada, pigga alerta bollar i luften :P så det så! Har en hel del att bubbla med min sambo om sen när han vaknar, har en massa nya roliga idéer att lägga fram så får vi diskutera och greja lite så får vi se vad det leder till. måste ju börja någonstans :) nej nu måste jag rusa här. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela