jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

galen förmiddag...

Publicerad 2012-05-22 13:54:33 i Allmänt

jaha här skiner solen för fulla muggar och det är så härligt. bara synd att förmiddagen blev så tokig. Jag tog flickorna och skulle ut på en promenad med vovven och denna gång ville ingen av mina flickor lyssna för fem öre de båda skulle sticka åt varsitt håll. Framförallt lilla Anelia. Jaga barnen är en sak men blir lite bökigare när man har en hund som inte ska göra sina behov bara för att barnen e med ut och hon lyssnar inte på mig för fem öre längre. (det har börjat komma sen vi fick Oscar). och idag tog det priset hon drog omkull mig så jag slog knäna i asfalten, stort morr från mig då om man säger så i mildare form..svor tyst för mig själv...reste på mig fick gå o hämta Anelia och gå in.. och varför jag gick in direkt. jo efter min graviditeter har jag fått två åderbråk och det ena sitter så dumt rätt över det högra knät. kände ju direkt att något blev tokigt och mycket riktigt det sprack igen. så nu haltar man omkring här, kan knapp böja på benet inte heller sträcka ut det fullt ut och är lila svart över halva knäskålen...nu har jag börjar lugna men men f** vad hon var gratis förut kändes det som. hoppas bara det är något bättre till i morgon, känner bara att det var de roliga i dag. flickorna har badat här och så har vi ätit lunch och myst tillsammans och nu sover cassandra så gott, hon tvär slockna i soffan. och jag ska sätta mig och mysa med Anelia till art attack här. Blir pappsen som får ta resterande utomhus aktiviteter idag :( usch aja tur att man kan hitta på saker inne som ute bara trist när det är så fint väder. Det var den träningen ikväll med, kommer ju inte kunna köra ben iaf.. får ta det resterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela