jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

fåret shaun

Publicerad 2012-05-24 07:42:30 i Allmänt

har nu anlänt på tv och gissa vad har tvvå flickor som dansar gärnet till melodin och sedan sitter som klistrade :) Oscar mannen är nu inne på sitt tredje varv lägegnheten runt, han är så härlig o kolla på när han ålar om kring och upptäcker alltid något nytt. stor värld för honom denna lägenhet, vänta bara killen tänker en annan finns mycket mycket mera att se och uppleva fast det är klart precis allt kan ju inte upplevas eller uppfattas när man snart 9 månader :P
Blir till att ta de lugnt idag med då knät fortfarande värker också, ser inte ut som att jag kommer klara av att knata inne på ikea i morgn :S jag som gärna vill nu när vi får hem nya sängen i morgon med ju. se om gubben kanske kan tänka sig att åka in ändå annars fr man väl ta något på jysk iaf. För mera kuddar är ett måste, mkt kuddar ska det vara..okej man har men vadå börjar bli dags att byta och med alla "kuddkrig" både en annan lekt med barnen och dem sins emellan så börjar det bli dags. Tycker du har börjat platats ut haha ligger inte lika bra med skallen längre och när det blåser korsdrag på kvällen i den så kan den ju få ha ngt skönt att ligga på iaf ;)
varit uppe sedan halv sex men inte förrän nu har jag hällt upp min första kopp kaffe men en trevlig morgon har man allt haft ändå, morgon mys med barnen och så ringde underbara svärmor på vägen hem från jobbet :)
nu måste jag kila barnen ropar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela