jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

funderar jag

Publicerad 2011-06-03 13:12:14 i Allmänt

Jag funderar på om ja ska lägga ner bloggen faktiskt, tror och det känns inte som att någon läser den. Finns det någon där ute som läser den så håller du väl med om att det sällan finns något att läsa ;P hehe
För tillfället så ligger våra prinssesor och sover lite lunch då dem var så trötta vaknade kring halv sex i morse så nu vid halv tolv började det bli lite ledsamt då tröttheten kom krypandes över dem. Inget särskilt är planerat idag bara lilla jag som ska bli lite firad idag då vissa inte kunde på min födelsedag. Det blir ju lätt så med sjukdomar och mycket på schemat. På måndag har jag läkarbesök så får vi väl se hur det går, har ju fått sådant problem med åderbråcket jag fått över högra knät, bara vänta och se om det är ngt som går tillbaka sen när han/hon har kommit. helt otroligt, tredje lille knodde på tredje året, blev lite tidigare än tänkt men så välkommet så. Det är så underbart nu när det är en hel del fart i magen, Cassandra gumman har också känt en del sparkar nu och första gången hon gjorde det drog hon undan handen snabbt som attan och bara stirra, sa: åh nej! haha vad go hon är "lilla" tösen som redan är 2 & 1/2 år. Man kan väl lungt säga att ibland när tankarna börjar rulla så blir jag lite nervös, hur ska ja klaffa ihop det sen med 3 knoddar på 2 & 1/2, och Anelia på 1 & 1/2  samt den nyfödda :S kommer ta lite tid men kommer ju komma in i det till slut.
Vissa saker på hemmaplan kommer ju att gå lite smidigare både nu och även senare sen när den bebisen anlänt  då en kommer få hem en torktumlare. Kommer bli så underbart och definitivt ge mera tid för oss som en famlij. =) ge en mera tid med barnen och allting. =)
Kan inte sluta tänka på en god vän till mig, vet inte om du brukar läsa min blogg, men stort Grattis igen gumman!!!! Stora Kramar till er alla!!!!!!!!

Nu är det dags för mig att greja lite här och slå på lite kaffe innan ja somnar känns det som. :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela