jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: May. 10, 2013

Publicerad 2013-05-10 15:07:43 i Allmänt

så fort något känns bra så är det alltid något som kommer och biter en i arslet....bara bita ihop och kämpa vidare. men fram tills nu har en haft en bra dag var ute förut och greja i trädgården en del barnen lekte gärnet och exa ska man ju icke tala om. både hon och Anelia ville ju inte gå in men någon gång måste man ju faktiskt äta också ;)
Cassandra pluttan sover för tillfället, blev lite mycket för henne i natt när man både drömt mardröm (antar jag eftersom hon var så ledsen) och bland det första hon såg på väggen var en geting. inte bra det inte, tog ett tag innan hon lugnade sig. så henne ska jag peta till på om en liten stund. Oscar & Anelia kör gärnet uppe i lekrummet och en annan ska köra igång lite kaffe strax. hoppas ni andra där ute har en toppendag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela