jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

helg :)

Publicerad 2013-05-12 07:48:17 i Allmänt

de senaste dagarna har gått i ett. I förrgår blev det fullt hus ;) först kom gubben hem från jobbet och hann i princip bara komma in så kom svärmor och svärfar. De blev självklart "attackerade" av superglada barnbarn och så upptäckte jag strax efter att min mor hade ringt och ja hade inget hört men hade då fått ett sms där de undra om de kunde dyka förbi, självklart skrev jag och då var de redan på väg. Visa sig när de kom att även syrran och hennes kille var med :) syrran är så fin med sin lilla bebismage. för stor är den verkligen inte för att vara "kläckfärdig" ;) ska bli kul att se vad de får för lite raring sen. Vi blev ute ett tag först och farmor och farfar Kenneth drog sig hemåt och barnen fick bubblor av mormor och morfar så de hade fullt upp med det ett tag. Syrran och hennes karl var tvungna att dra sig efter ca en timme men så himla kul att det kom och strax efter det kom det lite regnstänk och då drog vi oss inåt och tog lite kaffe. blev full rulle från strax innan fyra fram till åtta nästan och kul var det :) barnen somnade så nöjt så då vi tidigare den dagen varit ute i solen och lekt/pysslat på tomten.
det var hela den dagen, den blåste förbi fortare en kvickt. Och igår var det inte mycket alls vi var ute ett tag och lekte och grejade lite, jag gav mig på att rensa bort ogräset som kommit i grusgången. där har man en del kvar. annars var de mest lugnt bus/lek och mys. höll inte på med massa måsten utan bara götta oss. :) hoppas ni andra har en toppenhelg med!
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela