jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

god morgon

Publicerad 2013-05-28 08:15:45 i Allmänt

idag har man inte riktigt vaknat än, sovit både länge och tungt. de sista jag minna igår kväll innan ja slockna var att jag sa t gubben att ja skulle slå på kaffe åt honom och klia honom på benet bara sekunder (antar jag) efter det så sov ja som en stock. runt halv elva hjälpte han mig upp till sängen. jag var så trött, länge sedan jag var så pass slut. han hade gjort allt i ordning och fixat t det sista med sängkläderna då ja höll på att tvätta de och bäddat i ordning osv. var så skönt att bara stypa i säng och allt i ordning i kök och allting så jag bara kan ta det "lugnt" och njuta/vara med barnen idag. gubben e på jobbet nu men det är en kort dag så till halv två jobbar han endast idag. skönt det får man eftermiddagen och kvällen ihop. ja jag vet, jag e fortfarande tokig i att ha gubben nära mig trots 7 års tid ihop ;) här är det dags för lite mera kaffe så man kanske börjar bli lite människa och sedan får vi se vad vi tar oss för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela