jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

dagen

Publicerad 2013-05-23 19:13:36 i Allmänt

Idag har det inte varit mkt alls på "schemat" större delen av förmiddagen bara nöjd jag av att vara lite själv med Oscar, och ja gubben var ju hemma med ;) Flickorna var på dagis. Gubben min satt och avslutade lite koppel och ute öste regnet ner...och nu när barnen lagt sig ska självklart solen komma fram. Kan det icke vara omvänt för ;P Har idag annars bara busat myst och lekt med barnen, och så har jag beställt Magdalena Graafs bok:mitt perfekta liv. Man har tre man följer, Monas universum, Maggan och så fröken Ilmrud :) har kan jag erkänna legat på latsidan periodvis med att läsa dem varje dag och så men nu är jag i rullning igen haha och nu ska jag faktiskt ta mig en kopp kaffe och bara ta det lugnt en stund och sedan in i duschen. älskling kommer ju hem strax innan nio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela