jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

:D

Publicerad 2013-05-19 08:53:03 i Allmänt

Gått många dagar nu sedan en skrev sist men det är klart, kan ju erkänna att jag legat på latsidan med bloggen då det varit sådant underbart väder och man har varit ute hela dagarna :)
veckan som har gått har varit ungefär som det brukar men varit lite svajigt i humöret tyvärr men det både blir väl så och så har man ju fått höra vissa saker igen. Att en person kan få en att känna sig så betydelselös som människa, mor och ja i det mesta. men så tänkte jag egentligen, jag har vissa vänner som inte förstår hur jag får ihop de eller snarare orkar med då en har barn på 4,3 och och 2 blir ju den minsta i september. och så Exa skruttan och allt annat. Faktiskt så förstår jag inte själv vissa perioder hur en får ihop det men så är det ju faktiskt så att vi är två okej min gubbe är den som jobbar och sliter och jag söker söker och söker ännu mera. Har ju lite planer på gång än att bara söka som allt ska fixa t sig snart, måste bara klämma in det bland allt annat. Det går i ett hela dagarna det är så men jag har ju också en partner att vända mig till när och om det börjar bli för mycket och jag behöver inte mycket tid för mig själv. Igår tog jag en lite cykeltur för mig själv och det räckte gott och väl. det behövdes med eftersom det varit lite mycket i tankarna, tur att det mest kommit om kvällarna istället :P får se det så.
I fredags fyllde man hela 28,  det var så lugnt så... det var bara svärmor och svärfar som kom en sväng. min far är ju sjuk och här hade ju Anelia feber tidigare i veckan och Oscar har snorat lite men börjar nu äntligen bli bättre verkar det som. Det var ju för omväxling skull kanonväder då så vi var ute hela dagen. Blandning av fika jaga leka monster och det traditionella som blivit när farmor är här VATTENKRIG ;) hahaha det är så kul så rejäla vattenpistoler nästa ;) jag så nyduschat i sist så nästa gång e det hennes tur moahahaha ;)
nu måste jag försöka sätta igång lite här...barnen har fått välja ut lite saker som ska inhandlas till garderoben i morgon, alltid bra när de kan välja färger själva :)
hoppas ni alla får en toppendag! kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela