jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

värk..

Publicerad 2013-06-06 09:01:53 i Allmänt

solen skiner även idag och vår gräsmatta är lite blöt av daggen :) mysigt så. bara synd att morgonen här inne inte började lika mysigt. Jag försov mig så det första som skedde var en nedkissad matta och jag tyvärr exploderade inombords. inte på tjejan såklart utan för att jag blev så jäkla arg på mig själv för att "försovit" mig. kom upp vid sju...det fungerar inte i detta hushåll alltså med alla små, så från och med ikväll blir det sängen tidigt och ställa klockan på fem om mornarna då barnen oftast vaknar halv sex, senast sex. helt otroligt egentligen, spelar ingen roll om de får vara uppe ett tag alltid samma tid som de vaknar.
igår spenderade jag lite över 4 timmar på att klippa gräset och det skulle jag aldrig gjort då denna gravida "ko" har så ont idag och vet inte var jag ska ta vägen och gubben ska jobba idag så en får väl se hur denna dag går. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela