jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: Jan. 27, 2013

Publicerad 2013-01-27 13:50:15 i Allmänt

hittills idag har man inte gjort överdrivet mycket, har varit på en promenad i råssnäss med Therese, Nils och wilma. Själv hade jag cassandra med mig, medan Anelia och Oscar hade lite pappatid :) ja och exa var ju självklar med också ;)
efter den rundan hann jag inte ens ta av mig jackan innan det plinga dörren. Lite oväntat besök, men hemtelefonen funka tydligen ej, inte lätt när sonen lyckats trycka in en stör ej knapp. ;) så det blev en kaffe med gubben och polarn och sedan drog dem till gymmet och vi andra har ätit och kört igång diskmaskin. så nu e det "lugnt" lite kaffe för mig en knodde kollar film och de andra två leker. vad resten av dagen bjussar på återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela