jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

trött.. och vad????

Publicerad 2013-01-08 18:24:20 i Allmänt

dagarna har här gått undan och så när jag har haft chansen till att sitta vid datorn så har jag ej haft orken eller helt enkelt inte känt för det. har en period varit så himla trött samtidigt som jag mitt i planeringen för den kommande flytten försöker jag att göra en "själslig" resa eller vad man nu ska kalla det. Känner att jag tappat bort mig själv lite på vägen och det är dags att finna tillbaka till mitt "gamla" jag eller ett helt nytt ;) haha
fast göra det blandat med allt annat är inte så lätt men jag måste försöka samla ihop mig själv och lägga i en annan växel på alla plan men känns som att jag kanar i samma bana just nu.
Det får inte fortsätta såhär. Med barnen fungerar allt och rullar på som det ska. Det är allt det andra som har varit runt omkring nu ska det om ett tag flyttas vilket ska bli UNDERBART!! samtidigt som tanken går byta dagis eller stanna kvar?? stanna kvar innebär ca två timmar med att lämna och hämta dem för mig, och det är då med buss. det känner jag verkligen inte för överhuvudtaget, känna den stressen i kroppen för att hinna med bussen. Och det jag verkligen inte vill är att lägga sådan stress på barnen, har ej före detta vän som höll på med sina barn och bussar och sättet en får hålla på för att få dem hänga med då det inte alltid dem vill det. nej usch jag har inget sagt rätt ut till min älskling (då det oftast slutar med att vi ändå står still) jag vill byta dagis rätt av, det bara är så..så alla möten och sådant med agneshög som man har just nu känns bara så onödigt för jag vill inte ha dem kvar där när vi flyttat. Jag älskar dagiset men spendera 4 timmar sammanlagt för att lämna och hämta när gubben jobbar nej tack.
Tycker ni jag är helt ute och cyklar eller???
Utöver den biten ser jag verkligen fram emot flytten. stor tomt som blir kanon för både barnen och exa, en annan som inte grejat i en trädgård på år och dar, det kommer bli härligt även fast denna är bra mkt större än del lilla fyrkanten en annan hade när en både hemma. hehe men det ska nog gå bra allt. :)
srax efter sex är klockan och jag ska ta och packa lite, här har flickorna nyligen somnat, första dagen på dagis efter ledigheten och varit uppe sedan tidigt i morse. Cassandra var ju trött redan vid hemkomst men skulle inte sitta still så hon slockna på några minuter och Anelia låg en lite längre stund innan hon börja snarka. Oscar plutten är fortfarande kvar hos farmor och farfar Kenneth. Han blev hämtad igår och kommer i morgon. :)
Nej nu måste jag sätta lite fart här. ska kolla igenom lite saker/packa lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela