jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

segt

Publicerad 2013-01-02 14:54:17 i Allmänt

I natt då vakna man med världens mag kramper och spydde som en tok en stund,plus att smärtan i axeln var igång. Inte en aning om var den värken kommer ifrån.
Känner mig inte i tipp topp idag om man säger så men är säker på att det är allt det mentala som satt sina spår då jag idag ätit druckit kaffe osv och det är hur lugnt som helst känner mig bara slö. Okej att känna sig slö är ju kanske ej det bästa med de tre knoddarna men dem accepterar det idag faktiskt tur för mig;)
Det får bli i den mån som går idag, tänk om man bara hade haft tomt men snart så :) en redig lyx på många plan ;) hehe åtminstone för oss medan andra kanske tar sådant för givet. Ikväll blir de lite mera att greja med istället har ett ek skåp jag ska slänga ut och så ska jag gå igenom alla barnkläder. vill ej göra mig av med precis allt men en del kan man jag ju och bättre att det kommer till användning än att det bara ligger. så kvällen kommer nog gå undan i ett snabbare nafs.
nu måste jag rusa, knoddarna börjar vråla här, leksaksbråk.
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela