jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

magklump :(

Publicerad 2013-01-15 11:09:05 i Allmänt

idag har jag än så länge inget gjort men verkligen dags att sätta igång jag vet så man har det något sånär när flickorna kommer hem sen. Har bara en klump i magen idag. Har en del som jag behöver ta upp med min partner idag och det är inget jag ser fram emot. har så otroligt svårt att prata om vissa saker. eller inte direkt svårt så det är formuleringen på det hela. är urdålig på att öppna upp det en behöver prata om och så är jag alltid nervös för att jag ska uttrycka mig fel så man sårar. sådan är jag och har alltid varit, även fast jag och björn varit tillsammans i över sju år har jag vissa svårigheter med det än idag. Sitter så pass djupt rotat i mig sedan barnsben att tycker man något eller mår som man göra ibland genom tonår och allt. så var det alltid bättre att hålla en god min och just go with the flow..annars brast det (tyvärr oftast åt fel håll) Är nog mycket därför som jag fortfarande har svårt att uttrycka mig och verkar garanterat disträ bland folk jag inte känner eller har träffat så ofta.
klockar börjar låta lite extra högt i skallen på mig nu tick tack tick tack... måste ju ploga mig iväg om ca två timmar så nu måste jag verkligen plocka lite disk och så,samt mysa lite till med plutten innan han blir trötter.
hoppas ni alla får en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela