jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

grejande och mysstund

Publicerad 2013-02-04 11:57:48 i Allmänt

här har Oscar plutten somnat efter en förmiddag med att handla, slänga papp här ute och så har vi haft en redig mys stund, samt fikat han och jag. :) Helt plötsligt smet han in på rummet och ropade på mig, då vill han klättra i sin säng. ett tidigt sett att visa nu är jag trött mamma. Sötnosen <3
nu har jag tagit det lite lugnt en stund men nu är kaffet på gång och sedan ska det sättas fart. ska gå igenom vissa skåp i köket och så tänkte jag försöka packa undan lite till. dagarna går ju undan nu strax bara 3 exakta veckor kvar :) längtar längtar, kommer bli underbart för barnen och exa. får väl se det såhär med, den dagen vi flyttar in kommer ju ej får vara inne och plocka och en annan ute i tomten med barnen och exa. Tror jag ska fixa koppen kaffe och rusa ut så fort jag kan ;) hahaha
i eftermiddag/ tidig kväll ska jag fara till gymmet. är skönt att ha kommit igång med träningen igen, både för min skull och barnens skull. Kommer ju orka dubbelt så mycket när jag börjat få upp styrkan ordentligt i rygg och allt. Bröstmusklerna känns inte så mycket idag iaf, och idag ska det köras rygg träning så en får väl hoppas en kommer upp ur sängen i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela