jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

God förmiddag

Publicerad 2013-02-11 11:05:34 i Allmänt

här har morgon flutit på som alltid, och jag hade rätt klockan fem vakna barnen här men kunde ligga och dra mig till halv sex iaf sedan var det dags att kliva upp. frukost och mys framför senaste tingeling :)
lämnade barnen lite senare idag, bubben hämtar upp dem efter jobbet sen så när de kommer hem ska jag bege mig mot gymmet. Får bara inte glömma mina vantar sen då det var kallare än jag trodde. Är ju en lite längre bit in till stan än vad det är till dagis ;) efter det gick jag och Oscar till affären och fixade kartonger. Var bara tvungen att ta ett kort på sötnosen, han sitter i vagnen och har tre kartonger runt omkring sen. sötnosen :)
sedan dess har det varit lite mellis och mys pys. Nu har han lagt sig plutten, han gick t sin säng och ropa på mig. det är så gulligt när han gör så och nu håller jag på att dricka en kopp kaffe sedan blir lite lite mera packning. Ovanligt vid detta laget va ;P haha
hoppas ni haft en bra ny måndag start denna vecka. det har vi iaf, för omväxlings skull. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela