jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

förändring

Publicerad 2013-02-02 09:30:15 i Allmänt

här har dagarna gått i ett sedan i tisdags med dagis och allt möjligt. och ar inte jag gjort något så ar gubben gjort något eller vart och jobbat. har ej att mycket tid till att skriva här. Framöver här nu så kommer ni även få följa med mig på min "förvandling" var på actic och provtränade igår och så jäkla gött det var. har ju kört en del hemma så men det blir ju ej på samma sätt när man icke har vikter hemma på det sättet. känner mig nog mera peppad än någonsin faktiskt och det kommer bli ett gymkort nu :) behöver komma igång både för min kropps skull då jag är lite för "klen" i rygg och det efter graviditeterna. det är verkligen dags att slänga ciggen i skräpkorgen också. helt ärligt det är inte alltid de "smakar gott" blir mest att jag röker när jag känner mig rastlös. att även sluta med det kommer ju gynna både mig och min familj på ett helt annat plan mot nu. kommer att med tiden lägga upp bilder resultat och allt. även de alldagliga också såklart. efter träningen igår har jag inte så jätte ont i benen som jag körde mest men magmusklerna och bröstmusklerna känns. "tuttarna" känns hela tiden och skratta ska nog försöka vara lite försiktig med haha
testade även igår för första gången att stå och köra med rep som de gör i the biggest loser US och jag förstår att det vill ge upp rätt snart och svettas som grisar. jag själv orkade bara några minuter sen kände jag mig helt slut i armarna. ;) så nästa gång ska jag boka in en instruktör så jag lär mig de maskiner jag inte "kan" vilket inte var överdrivet många men bättre att ha en genomgång än man kanske gör tokigt och sabbar för sig själv istället.
det är dags för en förändring och detta är endast steg ett. wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela