jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

letande..

Publicerad 2012-09-01 08:49:38 i Allmänt

nu har man varit inne ytterligare ett varv och kollat lägenhet..jag blir tokig snart över detta alltså..att man inte ska lyckas finna något är helt otroligt alltså. vet inte hur länge man kollat nu. jag vet inte vissa kanske tycker det är fjantigt men det enda stället det annars finns på är mitt i centrum och där skulle jag aldrig bosätta mig, inte med småbarn. så inte nog med att man letar större lya så söker man också jobb som en tok...var ju förbi jobbet igår en sväng efter att jag trampat in och hämtat glasögon och allt. vad jag saknar att gå dit alltså, helt annat att vara som personlig assistent och gänget som jobbar där är ju så underbara. hoppas bara att jag har chansen att fortsätta hoppa in och även återvända nästa sommar. verkar inte skrämt halv ihjäl dem iaf ;) hehe här har vi varit uppe några timmar redan och funderar på om jag ska ta knoddarna, vovven och knata ut en sväng men vet inte riktigt, barnen verkar inte vara så sugna på det fråga mig inte varför för annars e det alltid ut dem vill hehe mina raringar. ta en kopp kaffe till här så får vi se om de har ändrat tanke sen. förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela