jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

tandläkaren...usch

Publicerad 2012-11-26 10:48:16 i Allmänt

här har man tagit det relativt lugnt ett tag druckit kaffe och mys/lekt med Oscar och ska snart a mig en dusch. bäst att passa på när det stora är på dagis. Ska även till tandläkaren sen då jag vakna med tandvärk igår kväll, usch avskyr att gå till dit men har inte heller något val när gubben min passa på att boka tid när jag var och lämnade flickorna. så japp sen ska man dit och plågas en stund :( se vad de säger denna gång då jag också vet att mina tänder inte ser bra ut men de är en "litet" pris att betala efter att ha gått gravid tre år i rad ;)
ska plocka lite här med nu innan man hoppar in i duschen så man har gjort något av sina "mamma" sysslor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela