jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

ro??

Publicerad 2012-11-28 08:53:02 i Allmänt

dessa två dagar som varit har varit väldigt intensiva. haft en del att greja med både hemma och så har man farit omkring lite eller gått omkring. igår var det bara för tråkigt att gå i ovädret så nu känner man ännu mera att vad gött det hade varit med körkort. Men de är verkligen dags att fixa det över huvud taget just nu känner jag av många olika anledningar och framför allt för barnens skull om man säger så. Allt så jag kan ju göra många saker med dem nu med, men det skulle ju bli lättare om jag hade körkort, det skulle gå smidigare. Jag skulle inte behöva promenera i tråkväder eller helt enkelt hålla på med bussar och passa dem tiderna hit och dit och man kanske missar den eller så blir man försenad osv..
har inte haft tid att skriva något inlägg knappt att jag har det u heller igetligen då cassandra gumman har kommit in i en redig period med gap skrik och bråk. Framförallt detta konstansta bråk mellan dem. Idag hann det inte ens gå 5 minuter innan dem var igång, så man kan ju säga att så mycket chans till att sitta ner eller kunna göra något med dem utan bråk är för tillfället omöjligt känns det som.
Känner för att träffa underbara svärmor idag faktiskt men hon bor ju två mil utanför stan. Vad hon ska bli terrad sen är körkortet är fixat alltså ;) hehe 
Nu börjar  jag bli lite kaffe sugen här och trion är på väg att börja bråka igen så nu är jag illa tvungen att rusa.
 
PS: skönt att lite snöflingor har dalat ner, hoppas verkligen det kommer mera för idag ska det pyntas :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela