jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

gäsp

Publicerad 2012-11-14 21:11:55 i Allmänt

ikväll är jag seg, men samtidigt va götte sugen tills man slog på kitchen nightmares. helt otroligt vilka så kallade restauranger. detta är ett av de värsta jag sett, de har fått tillkalla en ambulans då en person blivit dålig av maten inom loppet av några minuter då är det illa. Gordon blev vansinnig, han krävde att få veta vad han fått serveratt och han kände direkt på lukten. oh fy tror jag sett för mycket på den serien faktiskt då man faktiskt inte ätit ute på ett bra tag :P fast det är klart det har ju också att göra med att man har ju tre fina knoddar med så man slänger sig ju ej in i bilen och bara drar.
idag har det varit full rulle, vi har busat lekt, myst bakade barnens favorit=chokladbollar. nu har det varit lugnt i ca en timme och det är maxgränsen för mig innan gäspningarna börjar bli stora ;) hehe
ska faktiskt ta och krypa ner strax då jag måste upp tidigt flickorna ska till dagis och jag ska försöka dona i ordning med vissa saker här hemma så man kanske kan komma igång med något som e riktigt kul :) vad det är tänker jag inte berätta, inte än iaf ;) hoppas ni alla jhar haft en toppendag! det har iaf vi :)
kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela