jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Bill & Bull idag :)

Publicerad 2012-11-23 09:35:26 i Allmänt

här går man och taggar och bara väntar...japp jag vet ja e 28 men ser faktiskt fram emot att åka till Bill och Bull leka av sig själv lite och självklart de härligaste av allt flickorna :) Oscar ska ha en pappastund så länge, var ett tag sedan dem var själva med varandra med. hoppas bara svärmor tar på sig "rätt" kläder. sa till henne häromdagen, vet du vad du gett dig in på ;) fick då svaret nej det vet jag inte och så bara skratta vi :) det ska bli så kul och barnen älskar ju farmor och ja älskar henne likaså. ha tur att få e sådan härlig omtänksam och rar människa till svärmor. jag har haft tur/har fortfarande tur på så sett med underbara människor i mitt liv.
I morse var det jag som va ute med vovven då min gubbe har börjat få fruktansvärt ont i hälen igen. hälsporre alltså verkligen inte o leka med han kan ju knappt gå eller stå vissa dagar. tror det är tur att vi ska åka idag med så Oscar får lite egentid då den mindre ljuvliga syskonkärleken körde för fulla muggar redan tjugo i sex i morse. :O nu sover lilleman iaf och flickorna kollar för tillfället på tv och så går vi i väntan på farmor :)
vad ska ni andra hitta på denna vackra kalla fredag??

Kommentarer

Postat av: Göran

Publicerad 2012-11-24 22:32:22

Jag ska dricka kaffe. Och köpa julklappar på kredit :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela