jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

vilken härlig dag.

Publicerad 2012-05-27 18:58:28 i Allmänt

idag har vi varit ute o lekt i sandlådan några timmar i förmiddas/krin lunch vilket nu även syns på mina axlar jag som aldrig brukar få färg, bara röd men det brukar ändå ta sin tid men inte nu inte :P så just nu lyser mina axlar rött men inte rikigt som stopp ljus iaf ;) haha
strax innan klockan tio klippte jag hello kitty väskan (en stor i plast material) och knata ut med tjejerna och vi gjorde altt möjligt både grävde hål har alla möjlia fomrar av både händer fötter, gubbar, fiskar krabbor ja you name it liksom. Flickorna verkar aldri tröttna på att sitta i sandlådan. :) efter att ha varit där ett tag så hämtade jag vagnen och gubben min skicka ner plånboken t mig som jag glömt och så knata vi t affären och handlade lite. Vagnen fick följa med då, synstes att flickorna började bli trötta. hem och in dem körde en blandnin av att kolla tv och jaga varandra medans ja plockade disk, lagade mat och hängde tvätt. Gjorde faktiskt en "fuling" vi åt i vardagsrummet framför katten gustaf, kändes definitivt som rätt val då det är så varmt i köket en bra bit in på eftermiddaen, har ju solen på den sidan till kring 1 halv 2. hade ju tänkt knata ut strax efter igen men cassandra stumpan tvärslocknade på soffan efter maten och anelia gäspade också. trodde hon skulle somna med men icke, så vi hade lite mys pys i soffan till det som var kvar av filmen och även jag höll nästan på att somna sittandes :P haha
måste ha hamnat i något mellan ting för helt plötsligt var kl nästan halv fyra och vi fick besök av mattias. full rulle på flickorna då, ska visa allt som finns och de ska också gärna dansas ;) hehe när han gått så pratade ja lite med svärmor då oscar plutten är där fortfarande sen i fredags kväll men i moron kommer han hem, han har både varit med farmor på marknad, åkt gräsklippmaskin med farfar kenneth och allt möjligt :) min älskade lilla skrutt. Tur att vi åt här vid sex för nu vid halv sju decka anelia älsklingen på soffan sittandes hon var så trött. Cassandra sitter i badet, pappsen e och handlar och ja ska trycka i mig lite panodil mot "fel" vecka värk och ta mig en kopp kaffe. resterande kväll kommer bara bli det allmäna plockandet med disk och en massa massa familjemys och hoppas morgon dagen erbjuder lika fint solsken som idag :) hoppas ni alla andra haft en kanon dag med och får en lika underbar kväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela