jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

skruttig och fjuntig...

Publicerad 2012-05-11 07:19:22 i Allmänt

har känt mig så konstig de senste dagarna och idag mera än någonsin, vakna med lite halsont och halva snoka igen kloggad..då kommer bara nästa sak, förkylning eller är det med allergi så alltid är kring denna tid som bråkar?? inte en aning men hoppas inte på förkylningen då vi ska åka o kolla kossor i morgon ju. vad fan varför nu av alla veckor o alla ggr som flickorna varit dåliga osv. shit happens liksom bara så typiskt. Här har cassandra skruttan total vänt på dygnet och e pigg som attan och full rulle på kl sex varje morgon, lite segt men snart kommer man in i rutinen med det igen. Ja jag kan erkänna, varit en period man blivit bortskämd :P hehe tur att barnen tycker man behöver lite extra sömn ibland iaf, för bortskämd med kramar & pussar mm blir man alltid även lite för mkt med "syskonkärleken" med ibland då det bara bråkas morgon till kväll. Man kan inte vara på topp jämnt eller hur? Idag vet jag inte riktigt vad man ska göra än så länge inget inplanerat, just nu vill jag bara böörja vakna till någorlunda och börja känna mig bättre. Håll tummarna för att det bara är allergin.
PS: Än så länge tyvärr inget hört om jobbet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela