jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Ny mob :) och ommöblering??

Publicerad 2012-05-13 07:16:48 i Allmänt

jag är inte ju inte så superteknisk av mig diekt men en del saker när det gäller min nya mobil jag fick igår (:D) har jag redan snappat upp ;) men har en hel del kvar att lära märker jag...hade ju en mob som var blandning av knappar och touch som bara strulade näst intill hela tiden var så trött på den att jag till och med var duktig att jag missade att den var kvar i byxfickan en dag och byxorna slängdes in i maskinen :S slutade inte så bra köpte en redig billighest tele då så jag bara kunde messa och ringa på men äntligen har man en ordentlig mob igen. haft den i ett dygn ikväll och den är suverän (än så länge) haha blir till att ha den HÖGT upp på en hylla då mina töser har en tendens att stjäla den och gömma undan när mamma är upptagen med något annat. Lite ovant att bara ha touch men skam den som ger sig ;P
Här idag har vi inget särskilt inplanerat, kör på ren impuls dag och se vad bjusar på helt enkelt. Solen verkar vilja titta fram lite idag iaf, skönt det för resterande dagar har ju bara varit så TRÅK med allt regn.
kommer väl åtminstonde ta lite mått och ha mig nu under förmiddagen, nämnde en rätt redig ommöblering för karln igår men vet inte om han kommer nappa på de i mitt huvud låter det ju jätte bra men vi får väl se vad som händer och sker och framförallt vad mina mått säger också :P (får inte glömma vad karln tucker inte säkert att det medtycks eller är så populärt) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela