jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

fortsätta jaga eller bara ge upp??

Publicerad 2012-05-23 13:56:15 i Allmänt

Nu är det några veckor sedan som man var på arbetsintevjuv och har inget hört. Känns som att loppet där är kört, men jag är som som  person att jag vill veta till 100 % hur det blir även om det är ett fett NEJ :P
Bara det att jag har försökt nå chefen inget svar, mailat till honom inget svar. alltså okej jag förstår om det är mycket nu innför sommaren men hur många minuter tar det att ringa och säga eller nej?? Inte många muniter alls och jag tror väl han har tid för tre 4 minuter någon gång under en dag. har svårt att tänka mig att det är full rulle t 100, att varenda är fullbokad. aja känns bara tråkigt. jag ska iallafall köra igång med det min gubbe gett förslag till mig på så får vi se hur det går. Har bara vissa små varor till då måste inhandlas och sedan kör vi.
Här har cassandra sovit/sover fortfarande och lilleman har nyligen vaknat..varit rätt skönt faktiskt efter smällen i knät igår för jag har behövt vila benet en stund och det har jag fått göra nu. sitter just nu och dricker en kopp kaffe, medans lilleman äter och anelia kolla art attack. Ska nog ta och göra henne sällskap i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela