jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Fan ta DIG!

Publicerad 2012-05-17 17:55:16 i Allmänt

du lcykas verkligen sabba allting på ett eller annat sätt altså, vill inte behöva ta ett beslut men kanske är ett måste..orkar inte heller bråka då jag vet att de e vad som skulle ske om jag öppna min trutt. men kanske e dags för det som min älskling säger till mig att jag ska göra mot dig. för såhär kan inte en annan gå o må, det är väl itne heller meningen att man ska få magknip så fort man vet att man måste träffa dig..tårarna vill komma men jag tillåter det inte dem har runnit alldeles för mkt redan under åren för allt du sagt som satt ärr i mitt hjärta. kan int förstå hur man kan göra så..märkte att jag höll på att säga en sak en dag, en sådan sak som du alltid sagt till mig och en sak är jä***gt klart jag kommer ALDRIG bli som dig aldrig, visar jag den tendensen kommer jag söka hjälp direkt. ens familj är ens allt och ja kommer göra allt för min och vad fan har du gjort??? fan ta dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela