jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

tålamodet testas..

Publicerad 2012-06-22 10:06:35 i Allmänt

då menar jag mitt tålamod, våran stora tjeja blev ju tre i mars och hon testar definitivt. och sen är hon väldigt hyper aktiv hela tiden från att man kommer upp på morgonen till kvällen alltså. det går i ett hela tiden måste göra det för henne annars vet hon inte var hon ska göra av sig själv och det har märkts idag sedan vi gick upp. och för att ingen stor sak har skett eller att vi kommit iväg än har resulterat i en massa bråk och hys med/mot syskon och även mig. Hon kom för en liten stund sen springandes bakom mig (jag satt på soffan) och så smäller hon till mig rätt på där jag tog bort ena leverfläcken igår och satans vad ont det gjorde. kan man inte tro, vadå en liten leverfläck och några stygn men det kändes verkligen och det spelar ingen roll vad jag säger/gör (inte lyssnar alls-kan bli inskickad på rummet, eller att jag med ton läget markerar att nu är det nog) hon bara kolla på mig och skrattar. Frustrationen i en efter att det valsen med henne är dagligen kan bli rätt stor. Och andra tjejan är en liten spelerska= låtsas vara ledsen och låtsas gråter, går inte att säga till då börjar gråta äkta (tur att hon inte är sådan varje dag eller hela dagen) bara haft ett sådant idag :P och så lille oscar som blir så arg om han inte kan vara delaktig t hundra i allt, då tjurar han ihop och bara gnäller eller gråter. haha ja ni kan ju tänka er själva hur vissa dagar kan se ut här om alla 3 håller på samtidigt ;) hehe mina älskade "stollar" men det e klart dem har ju faktiskt mina gener haha nu är det något hyss på gång här. höjtar senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela