jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

sicken helg t att vara lugn

Publicerad 2012-06-17 07:44:39 i Allmänt

åtminstone för min del har den varit lugn, märks att det inte vara igår man cykla både hit och dit och så fram & tillbaka till jobbet, barnen och full rulle på hemma plan när man kommer hem ;) haha känns riktigt gött att ha kommit igång faktiskt. I morgon börjar man kl 7 undra hur det ska gå :P det är en sak att kliva upp hemma men ändå kunna ta det i sin takt haha. men det kommer nog gå bra får inte glömma att ställa min klocka bara då barnen skiftat lite med när de ska vakna nu ett tag. så man inte tar för givet att de vaknar som vanligt kring fem halv sex slutar med att man vaknar när man ska vara på jobbet istället...haha igår fick man sov morgon till hela halv 8, det var inte igår men det är klart dem hade haft en heldag med början hos sin farbror Anders :) och vidare därifrån upp till farmor i vvk så när jag gick av i fredags kom jag hem till en tom lägenhet. kändes bra lustigt men samtidigt lite skönt med i lugn och ro hoppa man in i duschen och började dona lite för att hålla mig vaken, var så trött. men det gick så bra så tur att man fick lite sovmorgon, ja drog nog snarkningar t tusen kan jag tänka mig. ;) Skönt att Vätternrundan är över så alla tillfälliga uthyres lyor försvinner. Jag är på "jakt" efter en lägenhet med uteplats eller ett hus att hyra men känner mig lite kluven på den biten. Ett hus vore ju kanon men som har man det där i bakhuvudet, om de helt plötsligt en dag bara men jag/vi ska sälja så ni får flytta. ska man chansa ändå eller inte??? har en vän som nyligen råkat ut för det och allt skedde så snabbt så dem har fått mellan landa i en lägenhet medans dem letar nytt...så vill inte jag hamna och självklart förstår jag att har man väl bott i hus så vill man fortsätta med de. hmm hmmm hhmmm något som har ett förslag chansa på att hyra ett hus eller helt enkelt hyra en suterräng lägenhet med uteplats??? här ska en väl ta och busa med barnen en stund nu och sedan se film och mysa..vädret har ju blivit supertråkigt igen. kan det inte bara få bli sommar!!!! snälla aja svenska så kallade "sommaren" detta..nu lite bus hoppas ni alla har haft en bra helg hittills och får en fortsatt trevlig dag trots regnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela