jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

så härligt

Publicerad 2012-06-19 08:19:10 i Allmänt

alla mina intro dagar är klara och i morgon kör schemat i gång :) av alla ställen jag jobbat på förut så har jag aldrig känt mig så välkommen som här och vilket härligt gäng dem är :) känns så underbart så det är inte klokt kommer bli en kalas sommar att jobba där. idag är man iaf hemma och kan umgås med knoddarna och götta sig, känns fortfarande lite lustigt att lämna dem hemma och jobba men gud så gött för dem att umgås själva med pappsen :) cassandra skruttan har bråttom här idag snart dags för dagis och hon vet inte var hon ska ta vägen blir så sur jag säger inte än du får vänta en stund till. ;) hon bara skriker rätt och och springer iväg och vrålar några min inne på rummet. lilla gumman älskar verkligen dagis och så är ju tösen hyperaktiv till tusen krävs en hel del för att köra slut på henne och är det kalas väder och man är ute från förmiddag till kväll går det i ett, vill knappt äta ens en gång ;) tänk vad lätt vissa saker skulle vara om en annan hade den farten i kroppen dagligen hehe nu måste jag ta en kopp kaffe till och mysa lite med barnen får passa på nu innan det är dags att fara iväg i morgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela