jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

första körningen....

Publicerad 2012-06-02 10:56:18 i träning

idag tvinga jag mig själv, jag vet att det har tagit tid som attan men inte kunnat göra något direkt efter att knät paja ett tag inte helt okej i det än men nu har jag tvingat mig och körde ett pass medans barnen bada, kör ju än så länge så mycket jag kan på hemma plan då jag är i så "dåligt skick" kroppen måste börja komma igång någorlunda innan vi kör igång med vikter på benen och så... När det gäller överkroppen har jag vikter till hemma och som tur är har man ju en karl som tränat bodybuilding så musklerna kommer jag verkligen åt på alla sätt som går ;) känns underbart just nu kanske inte så mycket i morgon hahaha Några bilder kommer jag lägga upp framöver sen när jag har skillnad att visa o kommer ju självklart lägga upp bilder under träningarna också framöver. Dags att sladder benen och resterande av kroppen kommer i form nu alltså men det e klart, tycker inte jag ser så tokig ut ändå för att ha fått tre barn på tre år :) okej det har för tillfället gett lite "problem" med kroppen men de kommer det bli bukt med nu framöver. körde idag hela kroppen, lovely lovely :) Nu ska jag ta och kolla lite efter "min" proteindrink och lite så då jag bara har fastnat för en sort ;) Och kom ihåg att be för mig så att benen inte flippar helt, behöver kunna röra på mig..haha kommer nog kännas mest i morgon, men kör ju bara 2x10 på alla saker än så länge.. Jag har ju tränat mycket förr så en får väl se hur länge det dröjer innan man kan börja öka och så vidare, men jag kommer inte ha bråttom att lyssna på sin kropp är det viktigaste i träningen.. Måste rusa nu ha en kanon dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela