jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

.......

Publicerad 2012-06-01 09:39:00 i Allmänt

Längtar till måndag nu då jag ska till frissan igen, ska bli gött lite egentid och sedan komma ut därifrån som en ny människa. Igår gick det i ett hela dagen lång, cassandra somnade gött som vanligt en stund efter dagis. medans hon var där fick vi andra här hemma besök av farmor och Kenneth :) var trevligt som alltid. Just nu kollar mina busar på hitta nemo och kittlar varandra med jämna mellan rum :) mycket har ändrats den senaste tiden med den personen som är så elak mot mig, elaka kommentarer. Ni som varit här inne tidigare vet vad jag pratar om. Jag har även fått fått lägga över "bollen" på en annan person som nu får avgöra valet om vi ska ha kontakt eller inte..känns bra på ett sätt men samtidigt så sorgset då det är släkt, eller snarare familj. Men vad ska man göra det är redan två jag har sagt upp kontakt med för länge sedan då man automatiskt blivit indragen i så mycket och jag har min egna familj att tänka på men visst känns det lite tungt vid födelsedagar och högtider, ibland bara önskar man att det kunde vara som förr man sågs och bara hade kul/trevligt...det har tagit mig tid att kunna släppa taget och dem två och nu ska man kunna lära sig att tackla det andra också. Inte det lättaste och kommer ta tid men det är bara att kämpa på med det senaste och ja de andra två, de får jag försöka tackla när det stunderna av saknad kommer. Knät bråkar fortfarande en del på mig så vi får väl se om det blir någon träning idag skönast är ju om man kan köra hela kroppen men går det inte att köra ben idag heller så får jag väl nöja mig med att köra överkroppen. Nu ska jag ta och sätta mig lite med tjejerna framför filmen och sedan ta och greja lite. hoppas ni alla får en bra dag trots regnandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela