jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

zzzz

Publicerad 2012-07-07 15:10:57 i Allmänt

vad skönt det vore att få sova en stund men det finns andra här som gör det istället...helt slut efter dessa dagar. prata nyss med jobbet, blir hemma på måndag med men till tisdag måste jag fasiken i mig ha blivit bättre till.. tycker inte om att varken må såhär och så känns det inte okej mot min arbetskamrater. dem ska inte behöva ta in en vikarie för sommarvikarien. jäkla östenssons att sälja dåliga mackor, har åkt på någon magbakterie vet ej vad då dem på jouren vägra göra prover..bra sjukvärd va??? NOT så nu är det lite vätska men ofta och endast kokt mat för mig..hoppas verkligen det ger sig snart. dessa dagar har varit så...kan inte ens beskriva det och inget man önskar någon alltså! nu vrålar/bråkar barnen igen. aja någon gång ska väl ja kanske få vila då läkaren sa att det var ngt jag behövde göra mkt men här kan man glömma det iaf..ska väl försöka dona lite då innan lilleman vaknar och karln får vakna när han vill orkar inte bry mig just nu... hoppas ni alla har en kanon dag o solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela