jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

vc

Publicerad 2012-07-13 11:28:51 i Allmänt

jaha då har man varit på vc, ahr fått lämna 5 rör med blod bara de super roliga nr 2 rören kvar :S känns ju väldigt nice typ NOT men men vad gör man. Allt tippar på att jag skulle ha en IBS mage men läkaren vill vara på den säkra sidan och utesluta annat så jag inte har något organiskt fel eller ngn annan sjukdom då det finns både gluten och crohns sjukdomen i släkten.. Även fast ibs magen inte låter ett dugg kul så hellre det än något annat faktiskt. kollade lite symtom på det och det låter verkligen som de på alla symtomen. får väl se om man lyckas fixa till proverna idag eller måndag måste ju in innan kvart i tre i så fall. barnen e för tillfället ute med flickorna i lekparken och jag kan inte gå ut dit igen just nu då våran vovve är tokig här, ja hon gillar inte att man skiljer flocken åt så henne måste jag säga till titt som tätt då hon både ylar gnäller och skäller bara för att hon är här men matte hallå dem är ju där ute... känns inte bra för pluttan men hon måste ju samtidigt lära sig. vi kan inte vara tillsammans hela tiden 24 timmar om dygnet. Älskade vovve vad hon är rädd om familjen, du fina underbara hund!
ja ska pilla i mig något att äta här och ta lite kaffe då det känns som att ja ska somna när som igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela