jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Utkast: Jul. 13, 2012

Publicerad 2012-07-13 16:07:58 i Allmänt

Har en extremt kinkig herre här hemma just nu. Min lille plutt är inte alls på humör fråga mig inte varför för det vet jag inte men men.... alla prover e u fixade och klara dem kommer ju inte finns något det är jag säker på..är den där dumma ibs magen som jag säkert har men skönt att man kan vet att det är ngt än inget nu är det bara att leva efter det med. bara hoppas jag kan ge mig på att sluta röka med för vad med pengar en skulle spara på de och vad man skulle spara på magen/kroppen över lag..hmm se när man tar tag i den biten. nehe nu måste jag kila gubben och vovven är iväg här och har som sagt en kinkig herre en trött tjeja och en trotsig/busig.. ja den kombinationen kan ställa till en del ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela