jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

snart zzzz

Publicerad 2012-07-15 21:03:45 i Allmänt

haft det så himla kul och roligt på jobbet även idag. trodde faktiskt aldrig att man kunde känns så inför att åka o jobba. med andra ord har man hamnat helt rätt :P hehe tog ut vovven en sväng när jag kom hem busa lekte och lite så :) sedan en redig skön dusch när jag kom in. cassandra plutan var vaken med, vet inte om hon väntade in mig eller ngt för hon vägrade sova men susar nu gott. får säga att det var mammas puss som saknades ;) är så seg i både skallen och kroppen så nu blir det tv lite granna sedan kommer jag nog sova riktigt gott. bara hoppas Oscar sover lite längre än 04:20 i morgon. hoppas ni alla har haft en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela