jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

ny morgon

Publicerad 2012-07-09 06:47:52 i Allmänt

japp redan en ny morgon igen se vad denna dag bjuder på.. snart ska jag iaf trampa bort till affären. visste att jag skulle ha gjort det själv redan igår. tydligen så lär man sig aldrig. hade svårt att komma till ro igår när jag skulle sova då jag kände mig så himla besviken...hade blivit lovad att en skulle umgås hela helgen och inte hjälpa en person men det blev raka motsatsen istället..det är ju inte första gången det sker och förstår inte varför jag fortfarande blir/kan känna mig ledsen över det men sådan är jag väl.. det blir bättre men det vet i fasiken...inte som det känns som just nu iaf. hittills känns magen bra idag och det vankas jobb i morgon :) wonderbar wonderbar klockan skenar visst iväg här dags att klä sig lite så man kan cykla till affären bli snabba bud fram o tillbaka...hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela