jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Morgon

Publicerad 2012-07-10 06:25:44 i Allmänt

den nya dagen har börjat gry för mig här.. inte långt tid kvar så har man redan varit uppe en timme. ska snart slå på mig lite kaffe här. det e lite typat faktiskt min första dag efter förre veckans strul med magen som jag mådde bra på eller börjar känns mig bra på. Den dagen drack jag faktiskt en kopp kaffe, var inga problem, igår kväll svepte jag två glas med mjölk och fick magknip. ta det som laktos eller?? är väl inbildningssjuk annars :P haha nej då reagerade bara på det. men det återstår att se ska ju till vc på fredag. Då kör vi igång med bråk och tjafs med läkare. detta ska jag gå till botten med. Oscar ålar omkring här och verkar bara njuta av morgonen cassandra busen däremot verkar redan börja bli rastlös, hon e makalös flickan hon är precis överallt jämnt :P Nu börjar det bli dags att slå på kaffet så man orkar jaga i fatt busungen här när hon sätter igång ;) hehe hoppas ni alla har sovit gott i natt, fick jag göra när mitt magknip väl hade gått över. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela