jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

Lugnt

Publicerad 2012-07-09 21:13:34 i Allmänt

njuter just nu bara av tystnaden..om man bortser från mina små älsklingars snarkningar ;) Oscar var ju med pappsen och vovven hos farbror anders och kusinerna. själv var jag ute i lekparken med tjejerna. dem håller på och sätter dit en ny lekställning med rutschkana kommer bli kanon när den är klar vilket jag hopps blir i morgon :) vi var här ute en stund i sandlådan gungade lite och så tog vi en promenad, blev att vi stanna till i två andra lekparker under färdens gång. Och ännu mera sandlåda en stund till när vi kom tillbaka till våran gård. När vi kom in ville dem bada, cassandra skruttan sprang direkt till badkaret :) våran badtokiga tjeja, anelia hack i häl på henne. medans dem bada så grejade jag i orodning lite dammsög och så, och nej går inte iväg så att jag inte ser dem eller så, har koll på dem då det kan börja bråkas och så är dem ju inte mer än 3 och 2 år. Så det som behövde dammsugas i ordning så jag ej skulle se dem togs när dem ville upp vilket vara strax efter att dem kommit i ;) men det är klart varit uppe sedan fem halv sex i morse och denna roliga eftermiddags hålligång. Blev lite fika efter det och så såg vi lite film och myste, märkte hur tröttheten började komma så fort fram med lite kvälls käk så de inte skulle slockna med tomma magar. strax efter det kom pappsen och lillebror, då blev det glatt och livat så att det gick att hålla sig vakna lite till hehe men nu sover dem så gott så och gjort en bra tag nu. och själv ska man också krypa ner strax då det blir en tidig morgon (som det alltid brukar här ;) ) och så ska Oscar till bvc och för mig vankas det kvällsjobb :) ska bli så gött o komma till jobbet och få röra lite på mig. förutom affären i morse är denna sväng med flickorna den längsta jag har haft sedan i strulet med magen utbröt i tisdags. små lyssnar på two and a half men i bakgrunden, bra serie det där men de är klart inte lika bra efter att Charlie inte är med längre han gjorde verkligen den serien. Kanske skulle ta och dra igång diskmaskinen här och sedan krypa ner har ju lite annat och pyssla med i morgon och kolla upp för efter sommarens slut drar det äntligen igång ;) vad tänker jag inte säga en men för en gångs skull känner jag mig taggad som attan och har gjort ett tag. hoppas ni alla har haft en toppen dag i solskenet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela