jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

lugn dag.

Publicerad 2012-07-16 16:20:18 i Allmänt

inte skett så mycket sedan i förmiddags. håller på att tvätta i fatt lite annars har man för det mesta bara busat och myst med barnen. :) cassandra har varit ute på en promenix med pappsen och vovven ute i rässnäs och gissa vad som sågs där.. alla djuren till cirkusen, cassandra hade tydligen inte sagt så mkt var mest intresserad av alla andra barn ;) vår sociala tjeja, exa hade däremot morrat åt elefanterna haha tur att hon inget försökte, förstod väl att: här ligger jag i lä. haha tokhund. här har lilleman nyligen vaknat, får då hoppas han blir uppe lite längre så kanske han sover något längre än till 4-5 i morgon. för min del så vankas det jobb :) börjar sju men kan ju vara skönt för karln att de ej e för stor fart på alla redan vid kl sex då Oscar lyckas väcka flickorna med för de mesta. och bara för att man nämner trollen börjar de gråta, dags att kila med andra ord innan plutten blir för sur på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela