jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

inte mkt

Publicerad 2012-07-17 18:15:53 i Allmänt

ja denna dag har det inte hänt så mycket. Har jobbat lite mera än halva dagen och så har jag bara göttat mig med barnen sedan ja kom hem samt duschat.
Har faktiskt en del huvudvärk och känner mig lite nedstämt. vet inte riktigt var jag har mig själv och mina känslor...usch bara se när det finns/blir tid till att tala om det också...det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt men känns inte kul att vara på gång hem, en del av en känner bara ren glädje medans en annan del av en känner bara jahopp detta blir/ är ju kul sen..var inte bra att sätta sig framför data skärmen tydligen bara dunkar i skallen (mera). ska sätta mig med anelia & oscar här. cassandra är iväg med pappsen hos farmor. ovan**** nej inte ett dugg...
hoppas ni alla har haft en toppendag! det har jag på sitt egna lilla sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela