jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

ingen bra rubrik :P

Publicerad 2012-07-09 09:23:08 i Allmänt

testar och dricka lite kaffe, svagt kaffe bara för att få i mig lite koffein så huvudvärken inte ska komma. har varit borta i affären och sedan dess busat/myst med barnen har även läst färdigt de sista sidorna i falskt minne med dean koontz. vilken bok alltså, hade allt och var så förgrömmat bra men samtidigt så hemskt på ett sätt. riktigt fängslande bok, läsvärd verkligen. Se vilken bok man läser härnäst återstår att se. hehe skönt att ha kommit igång med läsningen igen, det är rogivande. Har alltid tyckt det, bok, korsord och lägga stora flera tusen bitars pussel ;) jag e lite udda jag haha har massor med olika intressen som jag egentligen aldrig direkt erkänt genom åren då man i tonåren inte ville bli mer "utanför" alla hade ju mera eller mindre samma intressen och varför skulle en annan gå rakt emot?? herre gud vad tokigt gjort alltså men misstag är ju till för att lära sig av och det har man verkligen gjort. Har en del som jag fortfarande jobbar med och känner att jag inte riktigt funnit mig själv till hundra om ni hänger med på hur jag menar så svårt att försöka sätta ord på det.
Måste tänka lite på mig själv med, inte gå och bli ego absolut inte mina barn kommer först o kommer alltid att göra såklart älskar dem över allt men har även satt andra före mig och inte alltid sagt vad jag tänker/tycker/känner eller agerat och gjort det som känts rätt för mig. men det är det ändrat på nu och det e ju bara vänta och se hur vissa saker med den biten tar sig om det ens gör det då jag ändå ska bli överkörd av någon på vägen...nej usch vad tråkigt det blev det var inte meningen inte..
Här har barnen börjat röja ordentligt nu under detta lilla inlägg, vi har varit uppe i 5 timmar redan :P haha här får man skatta sig lycklig med sovmornar till kanske 6 halv sju om jag har riktigt tur :D nehe dags att ta tag i vissa sysslor. bara dricka upp de resterande kaffet först och hoppas innerligt att jag piggnar t snart. verkar aldrig komma i fatt med vila för kroppen efter dessa dagars strul med magen. hoppas ni alla har haft en kanon helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela