jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

klurat ut en del...

Publicerad 2012-01-17 07:46:47 i Allmänt

Tyvär så har det ju under en längret tid varit mkt jag funderat på och har "äntligen" har jag kommit till insikt med vissa saker och känner mig verkligen bestämd t hundra, kommer ta vara på det som redan finns och inget annat. Sen har man ju självklart vissa hinder som man måste ta tag i men vem har inte det, om man påstår att precis allt med livet är undebart och allt är lekande lätt lever man verkligen i en lite fantasivärld enligt min mening. Hittils har jag igentligen haft det lite "lätt" kanske, beror ju helt enkelt på hur man ser saker och ting. Jag vet att jag har en väldigt tuff period framför mig på många olika sätt men jag KOMMER fixa det, det får vara slut med att skjuta på saker och ting bara för att det känns jobbigt att ta tag i det. Har tyvärr gjort så större delen av mitt liv hittills och nu är det slut på det.

nu blir et full rulle här så hinner inte skriva mera nu, hoppas ni alla får en bra dag ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela