jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

hundbus

Publicerad 2012-12-08 08:27:17 i Allmänt

Nu är det ju så att min gubbe har skämt bort mig med rejäla vinterkläder och var ju tvungen att testa mina nya termisar i går så igår kväll stack jag ut med vovven som ÄLSKAR snö, fullt munderad och vad vi hade kul. hade ibland en vit hund i stället för en schäfer ;) hehe och när jag tog en snö, slängde det sedan på en snödriva så flög hon upp svansen gick för fullt och en chockat uttryck i nyllet var tog den vägen???? och så beslöt hon sig varje gång att jag kör bara in huvudet istället, rätt in i högen hahaha hon är så rolig att se på och leka med. Men mula henne som jag tänkt göra gick ju ej så bra, ja man kan väl lugnt säga att hon är smidigare och starkare än mig. :) vi hade så kul blev ute över en timme och kom in nöjda och glada, och dessutom kläderna är kanon på alla vis frös ingenting och då hade jag bara en T-shirt under jackan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela