jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

helt otroligt

Publicerad 2012-12-18 11:23:11 i Allmänt

dagarna bara flyger iväg här men det är har ju alltid Oscar hemma då han inte fått någon plats på dagis än samt. Mamma/hemmafru rollen ligger på till 110 dygnet runt. så man har inte så mycket tid över till annat faktiskt. Inte för att det gör mig något för det gör de inte, älskar att vara mamma :)
hoppas ni alla har haft en toppen helg. Själv har jag lite panik inombords. har inte köpt en enda julklapp än, inte haft tiden att dra iväg än. tur att man vet på ett ungefär vad det är man ska ha för något ;) Sedan jag och exa lämnade flickorna på dagis idag har jag bara myst och lekt med Oscar och självklart Exa. Oscar älskar att lulla omkring och kasta bollen till Exa. men nu måste jag strax försöka vara lite duktig och plocka lite, behöver ju ej ha allt kaos kvar att göra när man ska hämta flickorna sedan. Skönare att bara behöva dona med mat när de är hemma så man kan va med dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela