jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

god morgon

Publicerad 2012-12-21 09:21:37 i Allmänt

här är man lite seg fortfarande efter gårdagen. gick i ett på ett eller annat sätt sedan fem på morgonen och lämna ju flickorna t halv nio och så hem. jag och en kompis, samt Oscar drog iväg och julhandla lite. For upp och hämta flickorna hem, in med allt och sedan vidare till de jag avskyr, tandläkaren, usch hatar verkligen att behöva gå ditt men kommer behöva göra det mkt u ett tag framöver då en del av mina tänder har tagit stryk av att gå gravid tre år i rad. sitter där och väntar med en klump i magen och så kommer dem och säger:vi är lite försenade och att jag skulle få vänta minst en kvart till.... F** tänkte jag för mig själv. aja sitter fint kvar och klumpen i magen bara växte fick till slut komma in och gav dem inge val, dem fick dra ut den. Den satt ju ändå på sidan längre bak så inget som syns ändå. vidare där till dagis hämta vagnen prata med en man inte sett på bra länge, sedan ner till östenssons och handlade lite. Hem in med varor ut på en timmes promenad med Exa skruttan in slängde igång en maskin tvätt, diskmaskin och en snabbdusch. efter det gick det i ett med barnen fram till ca nio. Raringarna sov ett tag igår eftermiddag vilket jag förstod att de skulle göra då cassandra vakna vid 4 igår morse och anelia, Oscar mellan fem halv sex. Och dessutom hade ju Oscar hängt med och flängt runt lite. :P hehe
idag är det de vanliga "krigen" barnen emellan och varit så sen tidigt i morse så nu ska jag slå igång en film de inte sett förut som jag tror kan bli omtyckt, så får vi hoppas på en lite lugn mys stund. åtminstone ett tag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela