jessicalindhsbloggisch

En 28 årig mamma med fyra barn. Min blogg handlar om allt i vardagsliv, allt mellan himmel och gjord.

gymmet var gött

Publicerad 2012-08-02 07:43:41 i Allmänt

i tisdags kväll var jag på gymmet för första gången på länge, fast jag körde ingen styrka just då höll mig till motion så det blev både crosstrainee, cykel och löpband. så härligt :) trodde faktiskt jag skulle ha ont i bena igår men icke sa nicke var endast lite öm. igår jobbade man heldag med goa lola och "kocken" på kvällen. och när en kom hem gick jag en sväng med exa och sedan lite tv och snarkat som en stolle hela natten :P idag vankas det också jobb men idag är de kvällen som gäller. har lite att grej i ordning med här hemma och funderar på om man ska köra gymmet innan jobbet med.jag börjar väl med morgonkaffet iaf så man vaknar till lite, knoddarna är redan i full fart här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

En glad sprallig och (även galen har jag fått höra) tjej. Har 3 underbara barn, en schäfer tjeja på 5år och en underbar sambo. Här är det en tillvaro som går både upp och ner och ibland på tvären samtidgt som man nyligen kommit igång med träning ordentligt. dagarna går i ett på ett eller annat sätt och blir lätt tokigt vissa dagar men gud så underbart det är!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela